Wana Wonderland: Step By Step.

Step By Step.


Today , aku dah settlekan sikit-sikit perihal u tu. yelah , aku tak nak lah bila dah nak masuk nanti , baru nak settelkan semuanya. tu keje last minit namanya. nanti apa pun tak jadi. haha. yedak ? so , segala macam borang yang kena print , aku dah print.


haa , nampak tak betapa banyaknye borang yang aku kena print ? alhamdulillah , semua dah settle. tadi pun aku dah print borang bantuan persediaan IPTA yayasan trgnu. InsyaAllah , dapat bantuan sikit dari kerajaan. =)

lepas ni , just nak settle , potostat ic , semua2 potostat dan hal-hal PTPTN. yang ni , aku still konfius. camne ntah nak buat , nak mohon pun aku tak reti. tssk. -,-

3 comments :

Diera Tekikushika said...

PTPTN kena beli no pin kat BSN dik. cuba baca link ni, http://sesukaida.blogspot.com/2011/07/cara-cara-nak-mohon-ptptn.html

nae nematoda said...

pasal ptptn tu , nanti kat uni , diorang akan explain la...btw , good luck :)

THE AUTHOR said...

Syukur segalanya selesai...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...