Wana Wonderland: masih adakah cinta itu ?

masih adakah cinta itu ?

Assalamualaikum. Malam ni,tak tahu kenapa aku tiba-tiba teringatkan dia. yer,si dia yang telah lama terputus kasihnya. humm,aku rindu sangat dia. sangat-sangat. walaupun hubungan kitorang da dekat setahun lebih putus,tapi aku still sayangkan dia. susah sangat nak lupakan dia. dia terlalu istimewa dalam hati aku ni. Orang kata memang susah nak lupakan cinta pertama kan. sekarang,aku pun rasa macam tu. susah tau nak lupakan cinta pertama. tapi,maybe dia pun da lupakan aku. aku je yang bodoh still tak ley lupakan dia. humm,dia bahagia sekarang. aku tahu. sebab aku ade nampak pic dia ngan awek dia. memang perit sangat untuk ditelan. tapi,aku happy sebab dia tengah bahagia. aku bahagia,bila dia bahagia. semoga aku pun akan bahagia macam dia jugak. aminn.

CINTA TAK SEMESTINYA MEMILIKI. ^^




renung-renungkan lah. ^^

No comments :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...