Wana Wonderland: " Bertudung Satu Budaya Bukan Tuntutan Agama " - Penyokong DS Najib

" Bertudung Satu Budaya Bukan Tuntutan Agama " - Penyokong DS Najib


p/s - mengucap panjang aku bila baca statement ni.. ape nak jadi. heyy , rambut tu kan AURAT! so , mesti laH kena tutup aurat. WAJIB! 

14 comments :

MarnieyZ said...

ajaran sesat kut ni. Jgn lah terpedaya. *geleng kepala*

cik yaya said...

alahai..cetek betul ilmu agama dorang sekarang ni..

isam ismail said...

panas gak mendegar

Hani Razhani said...

one more GOOD reason no to vote for them. Rosak punah akhlak kalu begini pendiriannya. Pakai tudung tak wajib, tapi TUTUP aurat itu WAJIB, hatta kalau itu merupakan budaya (memakai tudung) tak salah kalu kita mengikutnya kerana ia termasuk dalam tuntutan menutup aurat. Kerana benci parti lain, tuntutan syarak diperlekehkan. Tu cerdik ke bodo?

misz sheyla said...

sengal betul diorang ni..rambut itu apa??aurat kan??aurat kena buat ape...tutup kan..tutup maksud apa??tudung la... guna baldi pun boleh...

mazs mazlan said...

astaghfirullah =( sedih..

aLia aLi said...

dah sah dah dorang nie gila !!! .. ini la kesan bawah pimpinan najib !

Shakirah Rosli said...

Astaghfirullahal'azim..

Shakirah Rosli said...

Astaghfirrullahal'azim..

Atiqa Nazihah said...

Sedih saya dengar. Astaghfirullahalazim. Tapi kita hanya mampu mendoakan agar si dia mendapat petunjuk dari Allah tentang erti sebenar menutup aurat agar dia lebih faham. Seeloknya jangan kita adili dia dengan pelbagai tohmahan. Yang buruk kita jadikan sempadan. Maaf kalau terkasar.

cim said...

bila kita kata dia macai dia marah. hahaha.

Mira said...

astaghfirullah al adzim. mungkin dia nak menjatuhkan najib~

Aina Areen said...

memang betul bertudung bukan suatu tuntutan agama. ada betul yang dia cakap . bertudung bukanlah suatu tuntutan agama namun menutup aurat adalah tuntutan agama. nak tutup aurat tak semestinya bertudung. pakai tuala labuh pon dikira menutup aurat. maaf lah, ini cuma pendapat saya :)

Anis Lvince said...

ish ish ... anis nak share ni tau

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...