Wana Wonderland: Adira Mulai Bertudung Kerana Mimpikan Neraka ?

Adira Mulai Bertudung Kerana Mimpikan Neraka ?



Alhamdulillah..seorang lg artis berhijrah..

mulai bertudung akibat mimpikan neraka

'Saya takut satu mimpi saya masa tidur 3 minggu lalu.saya terbayang-bayang hingga sekarang.saya melihat perempuan yang rambutnya panjang diseksa.mereka menangis terjerit-jerit.saya panik,lantas saya bangkit dari tidur dan mulai terfikir-fikir mimpi saya itu.Alhamdulilah saya mulai memakai tudung yang saya tinggalkan sebelum menjadi
Artis

'Pengakuan adira dalam satu temu bual..adira mengaku dia bekas penyanyi nasyid dan bertudung labuh dia ranau sabah,daerah kelahirannya.

9 comments :

Rosmiza Ali said...

Alhamdulillah, manis adira bertudung.. =)

Nao Mei said...

Alhamdulillah...:)

Shakirah Rosli said...

bekas penyanyi nasyid ? jauhnya --' semoga adira terus istiqamah dn lagi baik boleh jadik mcm dulu balik ;)

zaza nizam said...

alhamdulillah nampak makin comey dan berseri2 :)

Ct Yaya feat Ct Jaja said...

Alhamdulillah...

Ct Yaya feat Ct Jaja said...

Alhamdulillah

Mar Mansor said...

agak terkejut jugak ni..manusia boleh berubah & berubah..& doakan baik2 je..

Murni Afiqah said...

Mimpi tu ... Rasulullah SAW pernah tengok masa Isra' Mi'raj, penyeksaan terhadap perempuan2 yang tak menutup aurat dengan sempurna. Mereka digantung dengan dikait pada rambut dan dadanya, dan dituang sesuatu yang panas menggelegak dari ubun-ubun sampai hancur badannya dan diulang2 proses tu sampailaa wallahualam. Lebih kurang macam mimpi Adira, mungkin dia baru tengok trailer je... astaghfirullah...

betulkan saya kalau salah =)

Delimasari said...

comei

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...