Wana Wonderland: Tahniah! Razali Hussien Telah Berkahwin Dengan Nik Noor Azlina.

Tahniah! Razali Hussien Telah Berkahwin Dengan Nik Noor Azlina.


Pelakon Razali Hussain telah melangsungkan perkahwinan pada hujung minggu lalu dengan seorang gadis cantik , Nik Noor Azlina , 29 tahun. Razali yang berusia 37 tahun telah selamat menjadi suami kepada seorang guru pada Jumaat lepas di Masjid Az-Zubair Ibnu Awwam, Cheras.

razali hussain kahwinMenurut Razali, dia bukannya mahu merahsiakan perkahwinan tetapi tidak mahu mengheboh-hebohkan. Malah majlis juga turut dilakukan secara sederhana dengan jemputan adalah kepada keluarga terdekat sahaja. Kata Razali kepada Mstar Online:-
Benar saya sudah bernikah dengan seorang wanita yang sudah saya kenali tiga tahun lalu. Majlis resepsi pula telah berlangsung pada Sabtu lalu di Kompleks Sukan Desa Tasik, Bandar Tasik Selatan. Alhamdulillah, semuanya berjalan dengan lancar. Bukan saya mahu rahsiakan perkara baik ini. Cuma tidak mahu heboh-hebohkan. Tetapi kalau orang tanya, saya akan mengaku yang saya sudah berkahwin. Tambah pula majlis ini berlangsung di sebelah pihak perempuan. Yang hadir pada hari itu pun hanya teman-teman rapat yang menyertai program Audition dahulu dan penyanyi Farhan. Itu sahaja
razali hussain kahwin
Tahniah diucapkan kepada Razali. semoga berbahagia. =)

No comments :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...